الفبای اجرای طرح کارت ویزیت
نوشته شده توسط : رضا گراف

پس از راه اندازی کسب و کار هنگامی که میخواهید چاپ کارت ویزیت را سفارش دهید شاید کمی تردید داشته باشید اما برای انتخاب نوع و جنس کارت ویزیت به تردید می افتید که جنس ارزان قیمت را انتخاب کنید یا گران قیمت ، به واقع وقتی جدا از طراحی کارت ویزیت که باید ویژگی های جذابی را دارا باشد ، جنس آن هم مهم و در عین حال حساس برای بیشتر مردم که میخواهند از Card شما استفاده کنند می باشد .

نکات طراحی کارت ویزیت : 

اینکه طرح را به دست خود انجام دهید یا به یک طراح متخصص بسپارید بسیار متفاوت و مهم است ، اما اگر اصرار به طراحی توسط خودتان هستید حتما به نکات لازم به توجه برای طراحی دقت کنید که چه جنسی را انتخاب کرده اید و کارت مد نظر دارای چه اندازه و ویژگی هایی است ، آیا لبه ی آن ساده و صاف است یا موضعی دورگرد . ایا مواردی که بسیار مهم به حساب می آیند مانند فاصله لبه های کارت ویزیت با شروع لبه های شکل و متن هایی که در طرح کارت ویزیتاستفاده کرده اید .

آیا تعیین کرده اید که میخواهید متن های خود را عمودی قرار دهید یا افقی ؟ ، ایا از تصاویر استفاده میکنید که مغایر با قوانین و شئونات اسلامی نباشد ؟ ، آیا از رنگ استاندارد استفاده کرده اید یا خیر ؟

تمام مواردی که در بالا به آن اشاره کرده ایم مهم هستند و طبعا اگر میخواهید سفارش طراحی کارت ویزیت را به یک مرکز طراجی نسپارید حتما نیازمند توجه شما می باشد و عواقب ناشی از عدم رعایت آنها به عهده شخص می باشد و چاپخانه  افست هیچ مسئولیتی را این باره نمیپذیرد .




:: برچسب‌ها: کارت ویزیت , طراحی کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: